I Love Paris Lindz Thinsy .truly.madely.deeply.: ampunkan aku, YA ALLAH :)


semua pasal aku :)

My photo
Paris, In my heart :)
im just being me when im with you sweets, not too worry :D

Thursday, September 22, 2011

ampunkan aku, YA ALLAH :)

Bismillah ... Assalammualaikum :)
Ya Allah, AMPUNKAN AKU ! 
pagi khamis yang sememangnya indah bertukar suram :( 
seperti sudah biasa dengan tragedi begini .. wahh ujian dunia, terima kasih Ya Allah. 
ujian mu mengajarku erti KE S.A.B.A.R AN dan memberi sejuta pengajaran. 
Hari ini juga menyadarkan aku bahawa mendengar 
KATA MAKIAN dari mulut sang pemaki 
sangatlah memedihkan jiwa raga kita yang mendengar!!! 
YA ALLAH , AMPUNKAN HAMBAMU 
yang alpa kepada larangan mu, yang ingkar kepada suruhanmu... 
Selama ini, kata makian PERCUMA terludah di bibir!!!
maafkan aku kepada sesiapa yang mendengar. 
aku paham perasaan anda walau bukan ditujukan kepada anda, fuhh ...



selain itu, hihi next story is gonna beeee what ? nahh ini! .



awal pagi pergi kerja pakai baju biru, 
kebetulan kak SOFIA KAMIN baju biru juga 
,kak Norimah Hj Salim si baju PURPLE! .. haha ... 
di suatu masa ketika semua bergelongsoran meniti perjalanan, 
semua terperasan baju KAMI SEMUA SAMA WARNA!!! 
hahaha... kak tim,kak rina,kak terry PINK PANTHER!
kak Nori,kak Lin PURPLELIOUSSHH
kak Nancy,kak Alfie GREYYY IN COLOR!  
haha.. me n SOFIA KAMIN .. nah Biru biru gunung Kinabalu!!
alaaaa maw uploaddd tapi tunggu 
GIGIBIRU dulu dengan phone Kak Nori ok kawang-kawang! 

nahhh ... ini coretan hari ini .. 
hari esok bakal menjelma. semoga berjumpa lagi . 
assalam :)

kenangan itu kenangan :D

No comments:

Post a Comment