I Love Paris Lindz Thinsy .truly.madely.deeply.: marah buat jiwa aku lebih tenang . harrrr ;D


semua pasal aku :)

My photo
Paris, In my heart :)
im just being me when im with you sweets, not too worry :D

Monday, December 5, 2011

marah buat jiwa aku lebih tenang . harrrr ;D

naaaa , PEMARAH kan aku , ee bansi sia . 
haha susah bha kalau ndk marah, mcm xbesa nie. hehe.
aku nie agak pemarah kalau sudah tahan lama2, 
tpi kdg2 yg teda2 pun marah jua tue. WEIRD me!
hehe . tpi susah jua marah2 , krang urg di syg lari sudah. hehe.
maaf, saya cuma menjadi diri sendiri. 
bukan HYPOCRITE macam kau. ngahaha , 
abiss laa law sapa yg baca nie.( bukang kau ah)
lagi satu, jangan la buat saya MARAH :(

next story of me is SAMMY , saya amat merindui menyanyangi you :)
rindu pun masalah jua, aku sangat kuat merindui. maaf.
saya juga menjadi diri sendiri di sini.
seronok bukan kalau kena rindu? tpi shit , bikin sakit hati kalau tdk kena rindu.
ngeehehe ,. tpi aku YAKIN , kalau kita rindu urg itu , sbnarnya DYA juga rindu kita ;D
so sweetttttt , edehhh .... mluat sudah aku..
lagi dua , sentiasa la rindu saya , supaya saya rindu kamu balit. ;)

apart frm that,love is cinta. burhhhh KONON!
'please always know that I LOVE YOU more than anything else in the world ah'
itu kalau becinta2 la, tpi bila sudah sendirian, rasa mahu muntah nmpk words tue kn.
bikin useless saja. tapi bila rasa dicintai, SANGAT SERONOK. ;D

tQ kepada syg saya tue ;)



truly of my story,
;P

No comments:

Post a Comment