I Love Paris Lindz Thinsy .truly.madely.deeply.: bangun :|


semua pasal aku :)

My photo
Paris, In my heart :)
im just being me when im with you sweets, not too worry :D

Wednesday, October 5, 2011

bangun :|

  • jam menunjukkan 11.15pm :) good morning lindaaaaa :D haha . 
  • seperti orang baru bangun pagi yah. 
  • alkisahnya , pulang kerja (praktikal jak pun) tadi around jm6 lebih , then  terus2 jak baring atas lantai . 
  • mom ask me to go to my room bekoz paning uda kali nmpk aku menggeliat2 atas lantai 
  • haha. jadi aku pun naik la p bilik dengan baju kurungku (belum mandi) ..
  • haha until la jam11.15pm bru aku tersedar dari lamunAn itu .
  • aku pun mandi then makan nasi + telur . 
  • huhu sadap eh, then terus menerusss ONLINE dohh... 
  • nah sehingga la ke jam ini 12.45pm .

truly,madely,deeply . linda

-.+

No comments:

Post a Comment