I Love Paris Lindz Thinsy .truly.madely.deeply.: salam rabu , hari kokum HAHA ~


semua pasal aku :)

My photo
Paris, In my heart :)
im just being me when im with you sweets, not too worry :D

Tuesday, October 4, 2011

salam rabu , hari kokum HAHA ~

assalammualaikum pembuka bicara:)

wahh hari nie aku bawa momom p opis, 
breakfast dgn Kak Sofia and Kak Nori . 

mggu nie agak free kerna supervisor aku hntar p ki-il , untuk kursus .. 
hahaha aku hntar kunun ah ??? my superb jalan2 p ki-il ada hal la tue.. 
alhamdullilah :) haha~ 
tu la dapat post macam2 n berBLOG dengan si Sam-Sam :) muah miss u sam2 .
Agak keterlaluan juga hari ini aku terjumpa semula 
FACEBOOK MANUSIA LAKNAT INI 
Jasmine Slalu Hepi  benci eh !! 
apa gak hal dia sampai maw kutuk2 macm tue, 
MASYa-ALLAH . 
dia buat aku berdosa lagi kerna terkeluar kata2 kurg enak didengar telinga saya :)

***
beralih ke cerita dongeng lain , maw cerita tentang report saya .
sangat malas sudah maw wrote on my report . bengong betul.
brapa mggu uda postpond postpond saja . 


hmmmm nasib superb busy layan kerja law x , kena nilai jua aku buruk2 nnt :)) hihi .
nyway, selamat berKOKUM adek2 . 
saya mahu pergi dulu buat milo + nespray , kasih mengantuk ini mata :)

**
satu lagi sebelum last but not least . haha .

saya mahu JOIN MSP okeh !!!
jangan lepaskan peluang . haha ~!

truly,madely,deeply :D


No comments:

Post a Comment